Plaćanje
Naručeni proizvodi plaćaju se:
Pouzećem, opštom uplatnicom ili e-bankingom. Porudžbine plaćene na ovaj način biće isporučene kada uplata postane vidljiva na izvodu.
Uplate izvršiti na TR 160-325304-81; Banka Intesa a.d.
Pouzećem: gotovinski dostavljaču – zaposlenom predstavniku dostavne službe.
Dostava
Naručenu robu na području cele Srbije dostavljaju naši partneri: Post Express i Daily Express, direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 1-5 radnih dana od datuma porudžbine. Porudžbine koje primimo nakon 12:00 časova biće obrađene sledećeg radnog dana. Porudžbine koje stignu petkom nakon 12h, subotom i nedeljom, obrađuju se u ponedeljak.
Ako osoba koja je naručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 5 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.
Ukoliko niste primili paket ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.
Osnovna cena svake dostave iznosi 465,00 RSD. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za porudžbine iznad 4900,00 RSD dostava je besplatna, osim za artikle za koje važi naznačeni dodatni trošak dostave bez obzira na iznos porudžbine.
Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe
Prodavac se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakovan je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na mrpet.rs .
Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici mrpet.rs ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na Internet stranicama navedeno „razne boje“, „razni ukusi“, „razne veličine“, „razni oblici“ i sl., i kupac takve prozvode ne može reklamirati sa te osnove.
Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sistem, kao i automatske potvrde porudžbine. U slučaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Preuzimanje paketa
Prilikom dostave robe (paketa, proizvoda), molimo Vas da proverite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu-kuriru.
Ukoliko su na isporučenoj robi (paketu, proizvodu) vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da odbije preuzimanje naručene robe. Dostavljač (kurir) je u obavezi da pokaže i otvori paket ako su vidljiva oštećenja i sačini zapisnik, zajedno sa primaocem.
Ako zapisnik ne sačinite pri isporuci, kranji rok je 24 časa od preuzimanja, na vašoj najbližoj pošti. Proizvod (paket) morate imati sa sobom, kao i adresnicu.
Vi kao primaoc, pri reklamaciji oštećene pošiljke morate posedovati zapisnik inače ćemo reklamaciju odbiti. Bez zapisnika kurirske službe reklamaciju nismo u obavezi prihvatiti.
Za pomoć se obratite na 0616040060, Post Express 0113607607.
Molimo Vas da uporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda) sa računom i ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mesta o tome obavestite dostavljača.
Primalac i dostavljač na licu mesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke.
Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni uvažiti.
Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni uvažiti.
MrPet će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povraćaj novca, prema izboru kupca.
Kupac ima pravo na povraćaj robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povraćaj i zamenu takvog proizvoda ili povraćaj novca.
Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavestite na e-mail adresu: info@mrpet.rs .
Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, MrPet će u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene dostavne službe. Otpremne troškove kod takvog povraćaja u potpunosti će preuzeti MrPet, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povraćaj novca, prema izboru kupca.
U slučaju pogrešnog izbora veličine proizvoda ( odelca za pse i mačke, cipelice, amovi, ležaljke i sl. ) zamena proizvoda je uvek i bez pogovora moguća, s tim da troškove vraćanja i ponovne dostave paketa snosi kupac. Pakovanje proizvoda (ambalaža) mora biti neoštećena. U suprotnom reklamaciju nismo u obavezi uvažiti.
Povrat novca se vrši isključivo na bankovni račun kupca.